April 03, 2007

Prosim če me ustavite...

or
... še pravi čas. Doma delam na "projektu" digitalizacija enega starega albuma. Ker imam kar nekaj močno uničenih fotk sem se odločil da jih popravim...


...sedaj pa ne vem kje naj se ustavim. Zato vse, ki gledate ta blog prosim, da mi date še vaše mnenje (dodal sem fotko, ki sem jo različno popravil):


Kako popravljenje fotke bi si vi želeli?


Vse fotke bom nato najverjetneje dal stiskat v knjigo (pač tiskani foto albumi - ki se najdejo na netu) - odvisno od finančnega zalogaja - fotk je namreč 217.


1. fotka = scan
2. fotka = malo pojačan kontrast
3. fotka = 2.fotka+odstranjen rob od sceniranja
4. fotka = 3.fotka+odstranjene gube, razpoke, selotejp, madeži,...
5. fotka = 4.fotka+prestavljena v ČB
6. fotka = 4.fotka+odrezani robovi
7. fotka = 5.fotka+odrezani robovi






8 comments:

Anonymous said...

definitivno ne spreminjaj sepija slike v crno belo. jst jih ne biprevec popravljala - hitro bodo postale izumetnicene in nenaravne.

pubec said...

jaz bi unemu prvemu spodaj levo zmontiral v roke laptop ;)

Metatron said...

@hera: OK - ČB ne, katero pa bi pol izbrala izmed ostalih? Kaj pa če samo malo desaturiram fotko - se mi zdi tko rumena preveč?

pubec pa ti mene zmeri nasmejiš!!!! Pa kako ti pade kaj takega sploh na misel??!! :)))

Bom zmontero, samo povej na katero fotko...


PS: aja sem opazu, da popravljene fotke zgledajo malce čudno-izumetničeno, tu na netu... sem dal prevelike gor... na koncu bojo manjše tko, da se ne bodo bideli vsi ti popravki.

Roman said...

4. slika

mam jaz še enih 478 slik za predelat , ti jih prinesem.

Metatron said...

@roman: ni problema ti kr prines fotke...

ena močno uničena fotka 1/2 ČD (4h),...

1 moja ura je 100 evrov (pa to je poceni)

478 fotk * 4 ure * 100 evrov = 191200 evrov

A boš plačal v enkratnem znesku?

Roman said...

aha.. pol mi ostaneš dolžan še 20 ojrov.

fika said...

peta slika je zelo dobra imam original
.poskusi še barvati

Metatron said...

barvat??? Uhhhh... tko dober pa spet nisem, da bi znal kaj takšnega naredit. No morda bi kaj že začaral samo nebi pa zgledlo realno :)