January 19, 2007

Zatečena Hera

or


12 comments:

Metatron said...

Tako pa se konča, če Hera sika Metatronu :)

pubec said...

Fak, saj nisem nič rekel...

Metatron said...

pubec ti si kriv - tko je če razjeziš mene pa photoshop :)

Roman said...

Boga srouta so ji zobe ven pulil pol jo pa še ti kekec fotkas in matras namesto da bi jo tolažu.

Tebe je za prebutat!!!

Metatron said...

boga srouta... a nisi prebral moj komentar preden si napisu da je treba mene prebutat - tam sem omenu photoshop - ker ni bla zatečena sem mogu zadevo popravit :)

nadangel said...

mater, a je še živa?

Metatron said...

Ni panike - modrosni zob zunaj. Ko sem jo pripelal nazaj sem jo fotkal pa ni bla čisto nič zatečena zato sem ji zateklino pač naredu. No drugo jutro ko pa se je zbudla je pa mela res neki podobnega. Ampak sedaj je že bolje.

nadangel said...

ja, saj ženske je treba hitro postavit na svoje mesto in pokazat, kdo je glava družine!

Metatron said...

@nadangel: čeprav moraš priznat da ma hera kar srečo - dokler ji delam bule samo s fotošopom in ne s pestmi :)

Anonymous said...

Ja moj mozek je res tako dober kot kruhek! Jaz pa sem vcasih tako nerodna, da padem po stopnicah in se vcasih udarim v kljuko. :)

Metatron said...

@hera: A ne-da pomagajo mantre kot na primer: "moj možek je najboljši", "moj možek je zlat",... pol nikol ne padeš po stopnicah :)

pubec said...

hera: sej ma tvoj možek tut kluko, na katero lahk padeš ;)