January 22, 2007

Ne Ementalke,... Sentimentalke

or


13 comments:

Metatron said...

Ena izmet teh fotk je moja prva fotka...

Anonymous said...

filter 57 v mehkem ovitku....klasika!

Metatron said...

@hera: ahhhh seveda ... pa mi povej za enga v ranki juguslaviji da je kadil kake druge.

pubec said...

moja teta ...LD plave

Metatron said...

Aha - na njeni strani si... pa ravno ona ti govori da plagiate delaš :)))))

A si ti un ko me domov pokliče, pa ko dvignem odloži? :))))

nadangel said...

moja mama pa Lord extra in milde sorte...nekoč, ko je blo še moderno

Metatron said...

Ja, no... enim je pač ratalo v življenu:) Vidva s pubecom sta pač mela srečo, ko sta živela v bogatih družinah :)

Metatron said...

Aja pa še to... eni me sprašujejo kdaj sem to pofotkal.... no nisem js fotkal... js sem na eni fotki s strarejšim bratom, na drugi je pa samo brat

pubec said...

še sreča, da nista drug drugemu strica :)

Metatron said...

ah pubec,... ti ga pa pihneš:))))

nadangel said...

ja, še dobro, da smo bli bogati! Takpač je, če si rojen pod srečno zvezdo...meaning: da lahko mama kadi Lord Extra :)

Anonymous said...

serbus

pubec said...

serbus nazaj