January 09, 2007

Moja mala

or




15 comments:

Metatron said...

@pubec: tuki maš mojo v čipkah - na tvojo žalost se čipke tuki ne vidijo :)

Roman said...

No ja tako naprej. Upam da v neslednji objavi vidimo tudi kaj čipk!

Metatron said...

čipke maš pa na
http://klekljanje.blogspot.com/

:)

pubec said...

jo bom poklical, ko boš v službi, da mi pokaže različne čipke, jaz pa ji bom svetoval, kje naj katero uporabi...

Metatron said...

@pubec: pa da boš posliku ko ti bo kazala čipke

Anonymous said...

Pubec zdaj sem sama :)

Metatron said...

@Hera: aha js v službi ti pa druge dedce domov vabiš... pa ne kr ene, pač pa moje kolege. Pa dobro, če bi vsaj bil kak tak ko ne fotka - tko pa mi jasno govoriš, da nimam pojma o fotkanju in da sem luzer

Anonymous said...

@metatron: Dragi moj, če bi ti več časa v službi dejansko posvetil delu in ne blogiranju in oblikovanju fotk, bi več naredil, bi prišel prej domov in dobil boljšo plačo. Sedaj pa mi ne preostane drugega kot, da si čas krajšam z drugimi. Lahko si vesel, da so to ravno tvoji prijatelji, saj si tako lahko prepričan, da sem v dobrih "rokah" :)

pubec said...

vidim, da se je razvila konstruktivna družinska debata. že samo ime - hera mi je všeč... kak je šele, ko zahara :)
hera, a ko si sama, se pripravljaš na obisk?

Metatron said...

@pubec: No vidiš kak strah in trepet mam js doma.

Anonymous said...

@pubec: vedno...
@metatron: ze spet zabušavaš!?!

Anonymous said...

Ćist se strinjam s hero. NA sihtu kaj nared in prej domov!!A ti se mreze ne delajo dobro da bi loh naredu predikcijo dogodkov za 2 uri po sihtu.
Hera se mi kr mal smiliš. K te dec tko zapostavlja.

Metatron said...

Polde...???? Hmmmm... Me prav zanima kdo si(kateri od sodelavcev), da veš kaj delam, ko še sam ne vem čisto točno:)?

Primoz said...

To da sam ne veš, me sploh ne čudi..... Že dve leti nekaj programiraš, pol pa ugotoviš, da je vhod vezan na izhod... Takih majstrov je malo v Sloveniji... na svetu. Rajši se začni ukvarjat s politiko!

Metatron said...

@primož: ah,... da sploh ne bom začel - ti tu delaš že 5 let, če ne več, pa še zdaj ne znaš izpolnit obrazca na katerega moraš napisat raziskovalno šifro, pa raziskovalno skupino,....kako že pravijo tej nepismenosti? :)