September 27, 2007

Ne vem...

or
... kje in kako naj začnem pri tem postu. Mam tolko za napisat... pa ne bom... bom poizkušal ostat kratek in jedrnat (mi že ne uspeva :) ).

Do sedaj sem fotkal z Panasonicom (D-SLR- wanna be - Lumix DMC-FZ50). Ta teden sem si sposodu pa od sodelavca Canon 350D + objektiv 50mm f1.8. S katerim sem poizkušal kako je z mojo kreativnostjo in znanjem fotografije.

Če odmislim vse pomembne in dobro znane razlike med fotičema sem največji hendikep doživel z fiksno goriščnico. Tolko lavfanja (nožnega zuma) pa še ne. 12x optičnega na lumixu je cel luksuz... vsaj zame... ker se moja kreativnost konča kjer se sreča z "vpadanjem" v zasebnost drugih. NO sej vem, da ta objektiv ni mišljen za fotkanje ulic ampak naiven kot sem,... sem vseeno poizkusil.

Katastrofa... ko sem ugotovil kolk nesposoben sem pri fotkanju... poleg tega sem delal še celo vrsto napak... vse je blo preosvetljeno (res pogrešam live preview)... ker pri močnem soncu, kot je bilo, na zaslonu nisem ravno najbolje vidu kakšne posnetke sem naredil (pri kompakcu pa lahko kar v kukalo pregledam kaj sem naredu).

Skrata če povzamem... igral sem se že z mislijo da bi si nabavu SLR... pa ga še nekaj časa ne bom... je preveč zakomplicirano vse skup zame... ker je fotkanje zame hobi (uživanje) ne pa trplenje (pa če prav delam pri svojem vse na manual)... skratka jaz nisem DSLR material :)

Nered na mizi... preizkus min DOF-a (se mi izredno dopade... zato bi si nabavo SLR)














Vhod:














Preizkus konverzije v ČB:




















Spominja me na Vojno zvezd in njihove "brloge" :)











Malo igranja z barvami:

Ko sem fotkal sem čisto prestrašu delavce... sem bil preblizu... so mislili da sem išpekcija in so iz počivanja prešli na delo :) sem se potem raje umakno :)

Dvorišče

Mini šrtcunca:




2 comments:

Anonymous said...

Če pogledam nazaj, si me totalno presenetu. Fotke iz kompakta. Pohvalno res. Čeprav verjamem, da bi tudi dslr dodobra nastudiral.

Metatron said...

hvala. Ja tega kompaktnega sem res naštudiral... šele sedaj, ko sem tega canona sprobal sem vidu kolk sem v resnici domač na svojem fotiču... točno vem kako in kaj se obnaša... in točno to mislim, da je najpomembnejše pri celi zadevi...

Drugače pa fotkanje s DSLR-jem... od torka do četrtka... te fotke so iz prvega dne... preden sem prebral manual... potem je deževalo in sem ostal prisiljen "testirat" v stanovanju. Se mi zdi, da je že bolje... sem že impresioniran... in navajen naj :)... danes vračam 350D in mi je že malo teško pri srcu :)