June 18, 2009

RAW vs. JPG

or
Včeraj sem neki bral o tem zakaj je pametno, da bi fotkal v RAW... moral sem seveda sprobat... zakaj nisem fotkal že prej v RAW je preveč razlogov, da bi jih napisal... tako, da nazaj k "testu".

Namerno posnel podosvetljen portret:















Njegov JPEG popravil res na brzino v PS-u:














In nato še enkrat res na brzino njegov RAW:





Pri testu sem ugotavljal predvsem to, ali mi zadeva v RAW vzame več časa ali manj... natančnost v tem primiru ni bila ključna.
Rezultat: RAW mi vzame manj časa... pri JPEG-u sem se "matral" še s saturacijo.
In posledicaa: Hmmm... ne bom še 100% fotkal v RAW-u... ampak se mu bom pa sugurno bolj posvečak, kot sem se mu sedaj.

2 comments:

urban said...

tole si pa dobr potestiral.
s čim si konvertiral raw, s PS al s Canon utilitijem?

Metatron said...

Canon DPP