October 27, 2008

2 dni planin

or

PS: to nisem js sliko... js sem na fotki :)

6 comments:

Anonymous said...

kao ves

Anonymous said...

kako ves da si ti

Anonymous said...

poldi sprasuje.. pa mu ne grejo vec prsti..

Anonymous said...

torej si imel sopotnika/co ki te je slikal

Anonymous said...

Iz kje si pa to cudovito ozadje izrezal :)

Metatron said...

vem, da sem js, ker sem najdu to fotko na mojmo fotoaparatu :)))) pa tudi silhueta moje frizure je dovolj zgovorna o tem, da sem to js :)))... če ti prsti ne tečejo kot bi ti morali, je potem zadnji čas da zakuriš v kaminu :))))

Ha ha ha urban... če kupujem revije, kjer učijo o tem kako v PS-u "delat" fotke, še ne pomeni, da to tudi delam... vsaj ne ves čas :))))... vse kar je narejeno je to, da je najprej zadeva potemnjena, "pojačana" S krivulja, dupliciran layer in nastavljen na "multiply"... vidiš, skoraj nič spremenjena fotka :)))))))