July 10, 2008

Ko snameš masko...

or

Hmmm, kaj naj napišem k tej fotki? Po mojem čisto nič... morda to, da sem pač včeraj eksperimentiral z dolgimi časi osvetlitve. Lahko pa začnem natolcevat o maskah, ki jih nosimo ljudje (sem bil zadnjič ravno na enem seminarju, pa je tudi o tem malce nanesla beseda) in s katerimi se predstavljamo drugim. Pa da se preizkusim v razglabljanju popolnoma nesmiselne stvari. Oziroma ali lahko "nabijam" kr tko v prazno :).


Pa poizkusimo. Sam menim, da maska ni nujno nekaj kar je slabega, oziroma zlaganega. Po mojem menim, da gre pač za obnašanje primerno okoliščinam in družbi v kateri trenutno smo. Povsem normalno se mi zdi, da dajem v službi popolnoma drugačen vtis, kot ga dajem doma, al pa pri prijatlih na zabavi, ...


Če poenostavim na primeru. Recimo, da se pač jaz zmeraj nahajam samo v treh različnih situacijah. Torej imam tri maske. Vsakič, ko imam na sebi neko masko, igram eno izmed mojih treh vlog. Načeloma so vse vloge pristne in zaradi tega nimam problema povedat, da imam doma na nočni omari še dve maski. Zanimivo je tudi to, da lahko z eno masko, brez slabe vesti, povem celotni zgodbi / igri, drugih dveh vlog, ki jih igram v življenju. Iz tega sledi, da maske uporabljam kot orodje, da sem v nekem danem trenutku družbeno sprejemljiv. Torej maske so dobre.


Kriza pa se po mojem pojavi takrat, ko uporabljaš maske, da skriješ samega sebe. Oziroma, si ne upaš (te je sram, ne želiš dregat v osje gnezdo, skratka iščeš krivine) povedati, da imaš doma še dve maski in da ena izmed njih igra tko negativno vlogo, da ti je nerodno povedat, da jo sploh imaš. Ali je taka oseba slaba? Po mojem JA. Pa ne zaradi tega, ker bi jo jaz (ali pa kdo drug) določu, da je slaba. S tem, da se skriva za drugimi maskami, da si ne upa povedat svojih drugih zgodb / iger, se je pravzaprav sam določu da je slab. Če se nebi vidu, oziroma določil da je slab potem se nebi skrival. S tem dejanjem avtomatično priznava, da je slab, čeprav si lahko še tako taji...


evo pa je krog sklenjen... več pa ne znam... :)

2 comments:

Jackie M. said...

Ker te nisem "prej poznala" zdajle podajam tale komentar: "Se povsem strinjam s teboj. Všeč mi je odkritost.
p.s. tudi sama imam kar nekaj mask..eno celo v torbici. :-)"

Metatron said...

:) več kot je komentarjev bolj je veselo :) tko, da se nič bat komentirat.