February 14, 2007

Rože

or

6 comments:

Anonymous said...

fajn tema, mal cudn si odrezal.

Metatron said...

vem - nikakor se nisem mogu odločit kako bi zajel fotko - sem probu samo okno - samo rože,... pol sm pa pusto kr tako kot sem sliko - nažalost sem naredu samo 2 fotki - v obeh primerih pa sem mislu - da bo samo izrezano okno najboljše - pa ni blo

Anonymous said...

nujno mora biti zraven okna se stena hise!ce bi bilo izrezano samo okno potem ne bi imelo smisla. point te silke je kontrast med pisanimi lepimi rozami in razpadajoco fasado hise. ah...to smo pa umetnostni zgodovinarji, ki vedno in povsod iscemo prikrito simboliko :)

Metatron said...

hvala da mi pomagaš - sam pač nisem tako artikuliran! No dare sedaj veš zakaj sem dal tak izrez - ker mi Hera ni dovolila drugačnega :)

Anonymous said...

Men je izrez fantastičn. Slika te "potegne noter". Če bi dal več stene bi bila preveč predvidljiva;
to s kontrastom med oknom in razpadajočo steno je pa res: rože v tem kontekstu so kot "nakit na hiši"

Metatron said...

hvala urban - ti znaš cenit fotko ne pa tko kot dare :)